Disclaimer

Alle documenten op deze site zijn enkel informatief. Ze mogen niet beschouwd worden als rechtsgeldige documenten.

De teksten i.v.m. gecoördineerde wettelijke en reglementaire bepalingen zijn uitsluitend ter informatie. Alleen de wettelijk goedgekeurde en gepubliceerde juridische teksten zijn rechtsgeldig.

DOMINO vzw kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de voorgestelde informatie op deze website. Hoewel het onze bedoeling is om bijgewerkte en juiste informatie te verspreiden, kunnen we geen volledig perfect resultaat garanderen. Eventuele fouten die ons worden gesignaleerd, zullen we zo spoedig mogelijk verbeteren.

Sommige documenten op deze website bevatten verwijzingen naar of suggesties voor informatie van andere organisaties. DOMINO vzw kan niet garanderen dat die externe informatie relevant, bijgewerkt en juist is.

De op deze site vermelde verenigingen, organisaties en internet-adressen worden gekozen met als enige bedoeling onze site-bezoekers de meest relevante en volledige informatie te geven. Wij kunnen evenwel niet waarborgen dat de verstrekte informatie volledig, nauwkeurig of bijgewerkt is.

De vermelding van bepaalde bedrijven of producten betekent hoegenaamd niet dat deze worden aanbevolen boven andere gelijkaardige bedrijven of producten die niet op onze site worden genoemd.